תוכנה לניהול רכש

הפקת הזמנות רכש לספקים , ומעקב אחר הזמנות פתוחות !
הזמנות מספקים ע"ס הזמנות לקוחות
רישום אספקת סחורות וסגירת הזמנות רכש

MBOSS – תוכנה לניהול רכש

הפקת הזמנות רכש לספקים ומעקב אחר הזמנות פתוחות !
הזמנות מספקים ע"ס הזמנות לקוחות
רישום אספקת סחורות וסגירת הזמנות רכש

תוכנה לניהול רכש – למי ולמה מיועדת?

לניהול מלאי בצורה חכמה ותהליכי רכש נכונים השפעה משמעותית על תזרים המזומנים של כל עסק ועל רמת הרווחיות שלו. המטרה של מערכת ממוחשבת לניהול רכש, מעבר לניהול נכון ומסודר, היא התייעלות וחסכון – התאמה בין הרכש לדרישות קו היצור, מציאת הספקים האמינים והזולים יותר (באמצעות דו"חות השוואה) וכדומה.

תוכנה לניהול רכש מיועדת לניהול רכש לחברות מסחריות וסוכנויות יבוא.

התוכנה לניהול רכש כוללת ניהול ספקים ומחירונים – כולל השוואת מחירונים לפריט אצל ספקים שונים, הפקת הזמנות לספקים מקומיים ובחו"ל, ניהול דו"חות מעקב (אחר הזמנות רכש, הזמנות מלקחות וכדומה), מעקב אחר אספקת מוצרים והפקת קבצי פי.די.אף ממסמכים לשליחה באימייל (תעודות משלוח, חשבוניות, קבלות, דו"חות וכדומה) ומאפשרת לעסק התייעלות נכונה וחסכון בטווח הרחוק.

המערכת אף יודעת לדרג את הספקים על פי קריטריונים שקובע העסק – האם המוצרים סופקו בזמן, התאמת המוצר לצרכים וכדומה.

מפרט התוכנה

תכלית בסיסית – ניהול רכש לחברות מסחריות וסוכנויות יבוא הכוללת:

א. ניהול ספקים ומחירונים

            1.ניהול מאגר ספקים

            2.הצמדת מחירון ייחודי לכל ספק

            3.השוואת מחירים לפריט – בין ספקים שונים.

ב. הפקת הזמנות

            4.הפקת הזמנות לספקים מקומיים

            5.הפקת בקשות להצעות מחיר מספקי חו"ל (Inquiry)

            6.הפקת הזמנות לספקי חו"ל (Purchase Order)

            7.עיון ועידכון הזמנות ורישום Order of Confirmation

ג. מעקבים

            8.מעקב אחר הזמנות רכש פתוחות –לכל ספק

            9.מעקב אחר הזמנות-פתוחות מלקוחות, ממתינות להזמנות רכש מספקים

            10.מעקב אחר פריטים פתוחים בהזמנות-רכש

            11.מעקב אחר מועדי אספקה צפויים

ד. אספקת מוצרים

            12.רישום כניסות של מוצרים שניתקבלו – באמצעות תעודות משלוח ספקים

            13.בקרת חשבוניות ספקים ע"ס ת.משלוח שנתקבלו

            13.סגירת הזמנות שנתקבלו במלואם – מעקב אחר פריטים שטרם נתקבלו

            14.רישום קבלת מוצרים מיבוא ורישום העמסות

            15.דו"ח איחורים באספקות

ה.כללי

            16.סינכרון מול תוכנת ניהול מלאי (מודול נרכש)

            17.הפקת דו"ח המלצה להזמנה לפריטים שמתחת למלאי מינימום

            18.הפקת קבצי PDF ממסמכים ודו"חות למשלוח במייל

למידע נוסף, לייעוץ ולהזמנות:

מימד מחשבים(1987)בע"מ
למכתבים: ת.ד. 10877, מיקוד: 52008
טל: 03-6767328, פקס 153-2-5710257
אימייל: rafiaba@gmail.com