תוכנה לניהול מעבדת שיניים: ברקוד בשירות מעבדת שיניים

התוכנה המובילה בישראל למעבדות שיניים !
ניהול תפעולי של כל פעילויות המעבדה !
ניהול עיסקי – שיווק מלאי ורכש – וניהול חשבונאי ופיננסי !

ברקוד בשירות מעבדת שיניים

טיפול בהזמנות עבור עבודות המתקבלות ממרפאות השיניים, תופס נפח עבודה גדול בעבודתה של מעבדת שיניים. אופי העבודה מתאפיין בכניסות ויציאות מרובות – עבודות מתקבלות במעבדה, חוזרות למרפאה לצורך מדידה, וחוזרות שוב למעבדה להמשך הטיפול . זוהי שגרה עמוסה, הגוזלת זמן ומשאבים. עבודה עם תווי ברקוד ביחד עם תוכנת בונוס השן של מימד מחשבים, תהפוך את העבודה לקלה, פשוטה ומהירה יותר.

יתרונות בעבודה עם ברקוד – חיסכון זמן וכסף

בכל פעם שמעבדת השיניים שולחת עבודה למדידה, או מקבלת אותה בחזרה ממדידה, נדרש זיהוי של העבודה הרלוונטית. זיהוי העבודה המוזמנת יכול להתבצע ע"י הקלדת מספר ההזמנה, או ע"י הקלדת שם המטופל. הצמדת תו ברקוד להזמנה תייעל את תהליך הזיהוי, תמנע טעויות ותחסוך זמן וכסף.

תוכנת "בונוס השן"

חברת מימד מחשבים פיתחה את "בונוס השן", תוכנה שתומכת בעבודה עם תווי ברקוד. כדי להשתמש בתוכנת "בונוס השן" יש לרכוש "מכשיר קורא ברקוד". תוכנת " בונוס השן" תייעל באופן ניכר את תהליך ניהול ההזמנות – מקליטת ההזמנה, דרך מעקב ועדכון שוטף של הזמנות, ועד לגמר העבודה וסגירת ההזמנה.

את תווי הברקוד ניתן להדפיס בשני אופנים

  • הדפסת תווי ברקוד בטופס ההזמנה המופק מהמחשב (למי שנוהג להדפיס כל הזמנה מהתוכנה)
  • הדפסת מדבקת ברקוד, באמצעות מדפסת ייעודית (Brother 1060-LQ והדבקתה על טופס ההזמנה המתקבל מהמרפאה).
  • מה מודפס על מדבקת הברקוד

    על גבי מדבקת הברקוד מודפס המידע הבא – תו הברקוד של מספר ההזמנה, שם הלקוח, שם הרופא ושם המטופל. אם מטעמי איכות הסביבה (וכמובן חיסכון בכסף) אתם רוצים לחסוך בנייר אפשר להדפיס את מדבקת הברקוד גם בפורמט מוקטן, ואם אתם רוצים לפרסם את מעבדת השיניים שלכם בכל הזמנה והזמנה, מומלץ להדפיס שורת פרסומת בחלק העליון של המדבקה. בנוסף למדבקת הברקוד המוצמדת להזמנה ניתן להפיק, גם מדבקות המיועדות להצמדה על כפות מדידה ומודלים.

    תוכנת בונוס השן – תוכניות ייעודיות לעבודה עם תווי ברקוד

    לעבודה עם תוכנת "בונוס השן" יש יתרונות רבים. העיקריים הם חיסכון בזמן, סדר ויעילות, מניעת טעויות אנוש, כל אלו מובילים למעבדת שיניים יעילה, מהירה וכלכלית. בנוסף ליתרונות שעמדנו על טיבם, כוללת תוכנת "בונוס השן" מספר תכניות ייעודיות המותאמות לעבודה עם ברקוד. לתכניות אלו יש יתרונות נוספים. לדוגמה:

  • סריקת תווי הברקוד – מאפשר עדכון שוטף של הזמנה.
  • יציאה מהירה למדידה – באמצעות רישום שוטף ברצף של הזמנות שיצאו למדידה.
  • יציאה מהירה לגמר – באמצעות רישום שוטף ברצף של הזמנות שנסגרו.
  • הפקה אוטומטית ורצופה של תעודות משלוח.
  •  

    חברת מימד מחשבים מספקת מגוון רחב של פתרונות אפשריים למעבדות שיניים. 
    נשמח לעמוד לרשותכם. לפרטים נוספים:
    מייל: rafiaba@gmail.com פקס: 153-2-5710257 נייד: 0522-753-851

    חזרה לעמוד קודם